Thursday 7 April 2011

tuah ayanm nampak di kaki, tuah manusia.....

berakhir sudah english week.....waa...will miss this week....ehem2...balik ke tajuk utama...hehehe..klu aku ckp jgn terkejut tau...group aku menang choral speaking...so,terbukti lah yg group kitaorang pun boley wat walaupun ada yg memperkotakkatikkan kami...n yg paling aku xsangka boley plak si hamba Allah ni ngan muka xmalunya mengaku dia leader kitaorang....eh...tolong lah..yang kau g kutuk2 kitaorang semalam tu apa?...ingat kitaorang dah lupa ke?...jgn nak mengada2 lah....macamlah kau ada bgi sumbangan kat kitorang...werrrkkk!!!!
aku xnak emosional sgt kat cni...xnak rosakkan mood yang ceria ni.....apa2 hal,congratz tu all BCLS team yang menang choral n sketch...(suma kitaorang bolot..hehehe)...tahniah gak kat Izzati yg telah memengang title SALOMa...=)....hope u all enjoy this week...


*aku da ckap kan suara group kitaorang mmg sedap...sebab tu dapat first place...so,xyah jelous2 lah...=)

No comments:

Post a Comment