Sunday 10 April 2011

mula merindui dia

emmmm...pagi ni bermula tanpa sirna...penuh kesuraman....malam tadi aku dengar za mengigau sebut nama auni..pagi tadi bila kejut ila,ila pulak mengigau sebut pasal jenazah dijah....baru aku sedar rupa-rupanya kawan2 aku ni belum kuat untuk terima kenyataan ini..aku sendiri pun still rasa dia masih ada...adakah ini juga bermakna aku masih belum mampu untuk memerima kehilangan dia...sebelum g kelas,kitaorang g rumah dijah dulu..pergi tolong angkat kain..tapi bila buka je pintu,benda pertama yang kitaorang nmpak,beg dia,baju dia,buku dia n tetiba rasa hiba menerpa hati...terasa rindu sangat padanya dia...za terus jadi diam..sampai aje di mestech,dia terus menangis....Ya Allah,Kau kuatkan lah rakan2 ku,Kau tabahkan lah hati mereka supaya mereka mampu untuk meneruskan hidup yang mendatang tanpa sahabat mereka ini di temani dengan memori2 yang indah antara mereka..amin...


*memori kita bersama akan terus segar di ingatan selama-lamanya.....

No comments:

Post a Comment