Friday 1 April 2011

sahabat

hmmmm....aku xtau apa sebenarnya yang berlaku antara kami..yang pasti ada satu salah faham antara kami....betul,aku sayang sangat dia..sangat2..n aku xkisah kehilangan sapa2 pun kat sini tapi bukan dia....please..bukan dia....aku tahu...aku perasan..dia xsuka aku balas mesej klu aku sedang bersama dia tapi aku nak sangat dia tau yang aku xsanggup tgk dia asyik berkepit ngan akak...aku rasa macam aku dah dipinggirkan...hanya dengan balas msg je aku boley hilangkan perasaan cemburu aku ni..aku tak boleh hidup tanpa dia tapi dia xboleh hidup tanpa akak..tadi pun aku boleh tengok betapa dia xrela lepaskan akak pergi balik..sedangkan aku ada kat depan dia...itu maknanya aku kena cuba belajar untuk hidup tanpa dia..aku kena sedar dia xakan ada untuk aku seperti selalu sperti dulu...sungguh,aku rindukan saat2 manis dulu....aku xtau nape kitaorang boley jadi camni...to akak..thanks sebab akak sentiasa ada untuk dia..sekurang-kurangnya dia ada akak untuk dia kongsi segalanya...aku....biarkan aku dengan hidup aku..mungkin aku lebih sesuai untuk menjadi lone ranger..mungkin aku xlyak untuk berkawan ngan sapa2 pun sebab aku ni xpandai nak jga hati kawan,shabat aku sendiri...kepada dia,minta maaf,aku bukan sengaja berkelakuan sebegini...xbermaksud apa2...aku x cemburukan kau kerana aku xnak mengongkong hidup kau...aku bukan sape2 dalam hidup kau..kita jadi begini mungkin kerana kita da lama xluangkan masa bersama2....maafkan aku kerana aku da menyakiti kau....

2 comments:

  1. sape ni yang? penuh emosi penulisan ko..

    ReplyDelete
  2. penuh emosi ke?...sebab aku tulis ngan penuh emosi kot...emm....

    ReplyDelete