Thursday 28 July 2011

menggamit kenangan lalu

hari ni semedang je mendung..nak hujan agaknya...tambah lak ngan suhu yang seolah2 menggamit untuk tido..memang satu petang yang sempurna untuk melayan perasaan lah...(okay,da start menjiwang..ni mesti berjangkit ngan budak tu semalam)..ngee~..sengal~...

semuanya bermula semalam(ayat skema gile~)..dah lama aku xcontact ngan sorang dak ni..dia ni antara kawan lelaki yang terbaik yang aku pernah ada...da hampir 5 tahun kitaorang kenal dan kawan...kenal pun sebab tersalah nombor tapi bukan kat no dia lah..kat no akak dia..pastu akak dia yang kenalkan kami....aku suka kawan ngan dia n aku tahu dia baik...bila da lama kawan aku pown kenalkan dia dengan sorang kawan aku atas alasan nama diaorang hampir sama(tak perlu lah kowt aku mention nama tu,korang agak2 jew lah)...tapi lepas tu tetiba aku rasa menyesal sebab aku mula rasa kehilangan dia..kitaorang da jarang mesej tapi dia selalu contact kawan aku tu..terasa macam disisihkan lah...(baru sedar dia tu crush aku)...last2 aku buat keputusan untuk kurangkan contact diaorang and tak ambil tahu kisah mereka..smpai lah abes matrik aku totally lost contact..n after sambung blaja balik,jumpa fb dia,add...n hubungan tu just hambar smpai lah malam tadi,aku beranikan diri tegur dia...

dia layan aku ngan baik..lama gak kitaorang chat...n baru aku tahu dia memang ada hubungan ngan kawan aku tu n skang diaorang da putus..tapi aku xkisah lah semua tu..yang aku tau aku da dapat kawan baik aku balik tapi nak teruskan crush tu tak lah kot sebab aku da ada yang steady...ngee~
....dia pown pelik kenapa aku still boley ingat apa yang pernah berlaku sepanjang persahabatan kitaorang...kenapa ae?...aku pun xtau..mybe sebab aku memang suka kawan dia n sangat tidak mahu kehilangan dia...ngee~apa2hal pown..thanks awak sebab awak da kembali dalam hidup sya



*aku ada cakap pada dia~awak sweet mcam gula n sya akan simpan awak dlm bekas kedap udara supaya tak ada semut yang akan curi awak lagi dari sya~

4 comments:

  1. untunglah kamuuuuuuuu..........
    ngeeee~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. memang untnglah sya...semak betoiii..ngee~

    ReplyDelete
  3. haha ayat best.. sweet mcm gula.. nak curi leh?? xD

    ReplyDelete
  4. awak boley guna juga sebab awak pun sweet mcm gula...:)

    ReplyDelete