Friday 17 February 2012

some weird feeling

salam..
         da lama aku tak update blog kan..nak cakap busy xde lah sgt...haha..malas je lebih...skang da 2 bulan tahun baru tapi aku rasa xada apa2 yg berubah dlm diri aku...ish apa lah nak jadi ngan aku ni....

             malam ni, xtau kenapa aku rasa cam nak nangis je..da lama xada perasaan mcm ni..aku tetiba rasa cam penat sgt...mcm2 berlaku and sumanya diluar kwalan aku...ya Allah, andai kata masa boleh diputar kembali aku xmungkin akan buat sebegini...malam ni juga lah aku rindu kan seseorang...seorang sahabat yg paling aku syg sepanjang aku kenal apa itu sahabat..tapi kerana kebodohan aku, kerana aku buta, aku telah kehilangan dia...ya, memang dia masih ada, tapi terasa begitu jauh..kemesraan yang diberi tak seperti dahulu...ya Allah, aku benar2 rindukan dia...

          tiap kali aku balik bilik, minda dan jwa aku kosong...dulu aku ingat aku xboley hidup tanpa kwan,rakan, shabat..tapi hari ni aku melalui hidup aku, kosong tanpa....aku da terbiasa dengan hidup sebegini...senyum dan ketawa hanya sekadar topeng utk menutup diriku sendiri...berbohong kepada diri sendiri hanya perkara biasa...untuk memujuk diri sendiri...

*foreveralone~tried to get rid of you*

1 comment:

  1. i dont know to who u are sending those words of missing somebody, but, im still here for you to cry...for you to tell me everything dear...get rid of being *foreveralone* ok?

    ReplyDelete